2 Nisan 2020 Perşembe

Finansal Denetim Uzmanı

ZORLU HOLDING A.S. - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Zorlu Holding Denetim Genel Müdürlüğü bünyesinde mali tablolarının denetimi ve kontrolünü gerçekleştirecek "Finansal Denetim Uzmanı " olarak görevlendirilmek üzere çalışma arkadaşları arıyoruz. Üniversitelerin İşletme, İktisat, Maliye, Siyasal Bilimler vb. bölümlerden mezun, Bağımsız denetim firmaları veya kurumsal şirketlerde finansal denetim konusunda en az 3 yıl deneyimi olan, Yeniliğe ve gelişime açık, öğrenmeye istekli, Denetim mesleğinin gerektirdiği etik ilke ve kurallara uyabilecek, Analitik düşünme ve problem çözme becerilerine sahip, MS office programlarına hakim, Tercihen SAP kullanabilen, Sözlü ve yazılı iletişim becerileri güçlü, Takım çalışmasına yatkın, motivasyonu yüksek, İyi derecede İngilizce bilen, Seyahat engeli olmayan, Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olan. İŞ TANIMI Finansal Denetim Planı kapsamında Zorlu Grubu şirketlerine ait finansal tablolarının muhasebe uygulamaları tebliği ve IFRS uygulamala... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder