22 Ekim 2019 Salı

Telefon Bankacılığı Müşteri Danışmanı

Webhelp Turkiye - İstanbul Avrupa Yakası - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI 2018 Avrupa Sektör Lideri Webhelp, dijital, sosyal ve geleneksel sesli iletişim kanalları aracılığıyla “Çok Kanallı İletişim Merkezi, Telesatış, Tahsilat Yönetimi, Sosyal Medya ve Dijital İletişim, Teknik Destek, 7/24 Yol Yardım ve Asistans” gibi hizmetler veren, global bir BPO (iş süreçlerinde dış kaynak kullanımı) sağlayıcısıdır. Dünyada, 35 ülkede 50.000 kişilik güçlü kadrosu ile hizmet veren Webhelp, Türkiye'de İstanbul, İzmir, Bingöl, Yozgat ve Van olmak üzere toplam 5 şehirde, 4.000'i aşkın çalışan ile müşteri deneyiminde fark yaratmaya devam etmektedir. En az lise mezunu, 18-35 yaş aralığında, İyi derece MS Office programlarını kullanabilen, Telefonla satış konusunda kendine güvenen, Tercihen Çağrı Merkezi tecrübeli, İletişim becerileri gelişmiş, diksiyonu düzgün, İkna kabiliyeti yüksek, Çözüm odaklı, takım çalışmasına yatkın, Dinamik, yoğun tempoya ayak uydurabilecek, Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder