8 Ocak 2020 Çarşamba

BANKA ÇAĞRI MERKEZİ - MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ

İstanbul Avrupa Yakası - 1-Bankacılık hizmeti almak için arayan müşterilerin taleplerini almak ve taleplerini doğru olarak gerçekleştirmek. 2-Müşterilere, bankanın ürün ve hizmetlerinin tanıtımını yapmak ve satışını sağlamak. Kariyer Fırsatı: Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonunda bankanın kadrolu personeli olarak çalışılmaktadır ve minimum 2 yıl aynı pozisyonda çalıştıktan sonra bankada kariyer imkanı bulunmaktadır. En az önlisans öğrencisi, tercihen üniversite mezunu, Askerlik hizmetini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecilli (erkek adaylar için), 7/24 vardiyalı çalışabilecek, Diksiyonu düzgün, Müşteri odaklı çalışabilecek, ikna kabiliyeti yüksek, Değişime uyumlu, zaman planlaması yapabilen, İletişim becerisi yüksek ve sabırlı, Ekip bilincine sahip, Bankada kariyer yapmayı hedefleyen. Özel İstihdam bürosu olarak 05.11.2017-04.11.2020 Tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 9.10.2017 tarih ve 139469 sayılı karar uyarınca bu belge verilmiştir.... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder