21 Kasım 2019 Perşembe

Mali İşler Müdürü

Koluman Otomotiv Endustri - Adana - Mersin ili - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, Tercihen otomotiv ve/veya üstyapı(semi treyler-kamyon) üretim olmak üzere üretim sektöründe Mali İşler Müdürlüğü ve benzeri yönetici pozisyonunda en az 5 yıl görev almış, Muhasebe, finans, mali tablolar, vergi mevzuatı uygulamaları, raporlama konularında derin bilgiye ve yönetim tecrübesine sahip, SAP Programını etkin olarak kullanabilen, özellikle SAP FI, SAP CO Modüllerine hakim, MS Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen, UFRS Standartlarını, maliyet ve yönetim muhasebesini üretim sektöründe uygulamış, SMMM belgesine sahip, Yazılı ve sözlü olarak çok iyi derecede İngilizceye hakim (tercihen Almanca dilini kullanabilen), Adana ya da Mersin bölgesinde ikamet eden veya edebilecek olan, Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış, Seyahat engeli bulunmayan. İŞ TANIMI Günlük muhasebe ve finans işlemlerinin takibi ve ekibin buna uygun olarak yönetilmesi Aylık finansal raporların hazırlanm... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder