11 Nisan 2020 Cumartesi

Üretim Finans Kıdemli Uzmanı

HUGENT HIZMET VE DANISMANLIK A.S. - Kocaeli ili - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Danışmanlığını yapmakta olduğumuz hızlı tüketim sektöründe faaliyet gösteren müşterimiz için ÜRETİM FİNANS KIDEMLİ UZMANI - KOCAELİ arayışımız bulunmaktadır. Üretim finans alanında en az 4 yıl deneyim sahibi Muhasebe alanında bilgi sahibi Üretim maliyet analizi ve raporlama sürecinde tecrübeli SAP CO/MM/PP/FI modülleri konusunda bilgi sahibi İyi seviyede İngilizce bilen Kocaeli' de ikamet eden/edebilecek İyi seviyede Excel bilen Erkek adaylar için askerlik hizmeti tamamlanmış İŞ TANIMI Standart maliyetlerin hesaplanması ve fiili tutarlar ile karşılaştırma Bütçe/fiili maliyet sapma analizi Firmamız Türkiye İş Kurumu'nun 21.06.2014 tarih ve 477 numaralı izin belgesi ile faaliyet göstermektedir.... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder