12 Mart 2020 Perşembe

Finansal Talepler Ön Saf Yetkilisi

DHL - İstanbul Avrupa Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI İşin Tanımı Finans iletişim hattına gelen müşteri çağrılarını ve havuz e-posta adresine gelen talepleri zamanında, profosyonel, müşteri beklenti ve memnuniyeti doğrultusunda ve KPH kriterlerine uygun şekilde karşılamak Gelen çağrı ve e-posta taleplerini ilgili sistemde doğru şekilde kodlamak, raporlamak İletişim hatlarına gelen anlık mutabakat ve ekstre taleplerini karşılamak Geri ödeme taleplerini cevaplamak, yönlendirmek ve gerektiğinde sistem girişlerini sağlamak Çağrı esnasında veya gelen e-posta taleplerinde çözülemeyen müşteri konularını zamanında ilgili bölümlere taşımak “Pre/post billing” konularında ilgili bölümlere ihtiyaç doğrultusunda destek vermek Akitf olarak self servis ürünlerin kullanılmasını teşvik etmek ve sorunların ana kaynağını tespit ederek tekrar oluşmaması için önlem almak Müşteri memnuniyeti yaklaşımı doğrultusunda, faturalama kalitesi ve iş süreçlerindeki gelişimi işinin merkezi haline getirmek Kişinin Tanımı Lisan... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder