6 Ocak 2020 Pazartesi

Finansal Kontrol Yöneticisi

TEKNOSA IC VE DIS TIC.A.S. - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Üniversitelerin İktisat, İşletme bölümlerinden mezun, Finansal kontrol, raporlama, bütçe, denetim ve analiz konularında en az 6 yıl deneyimli SPK mevzuatına hakim, Office programlarını çok iyi derecede kullanabilen, Üst yönetim toplantıları için zengin içerikli sunumlar hazırlayabilen, Takım çalışmasına yatkın, problem çözme, sorgulama ve araştırma yeteneğine sahip, İletişim becerisi yüksek, enerjik, inisiyatif alan ve çözüme odaklanan, Sorumluluk sahibi ve analitik düşünebilen, İyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisi bulunan, Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış, SMMM Belgesine sahip olmak (tercih nedeni). İŞ TANIMI Şirketin stratejik planlarını ve yıllık bütçe planlarını hazırlamak, gerekli dönemlerde güncellenmesini sağlamak, bütçelerle ilgili yönetim raporlarını hazırlamak, Aylık finansal tabloları oluşturmak ve aylık yönetim raporunu hazırlamak, SPK bağımsız denetim sürecini yürütme rolünü üstlenmek, Haftalık, ayl... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder