27 Aralık 2019 Cuma

Yatırımlar Denetim Uzmanı

Kazanci Holding - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Temeli 1950' li yıllarda atılan firmanın faaliyet gösterdiği Enerji, Elektrik Dağıtım, Doğalgaz Dağıtım, Jeneratör, Tarım ve Turizm alanlarındaki şirketlerinde, süreç yönetim faaliyetlerini geliştirmek ve onlara değer katmak için yıl boyunca yapılacak yapım ve hizmet yatırımlarının kontrol edilerek rapor edilmesini ve bu bulgulara ait önerilerin gerçekleştirilmesini sağlayarak ilgili şirketlerin disiplinli ve sistematik bir yaklaşımla hedef ve amaçlarına ulaşılmasına katkıda bulunmak üzere aramıza katılacak “Yatırımlar Denetim Uzmanı” arayışımız bulunmaktadır. Üniversitelerin Makine Mühendisliği ya da Gemi Makineleri İşletme Mühendisliği bölümünden mezun, Minimum 5 yıl tecrübeli, Enerji Santrallerinin bakım işlerinde görev almış, Mukavele ve kesin hesap konularına vakıf, Sektör ile ilgili mevzuatlara hakim, Ms Office ve Autocad programlarını aktif olarak kullanabilen, Araştırma ve sorgulama yönü kuvvetli, analitik düşünce yapısına ve güçlü iletiş... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder