4 Ekim 2019 Cuma

Üretim Finans Kıdemli Uzmanı

HAYAT HOLDING SAN A.S. - Kocaeli ili - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Hızlı Tüketim Ürünleri sektörünün lider firmalarından biri olan şirketimizin Mali İşler Direktörlüğü bünyesinde Maliyet Muhasebesi Departmanı' nda görevlendirmek üzere, Kocaeli-Yeniköy fabrikamızda görev alacak "Üretim Finans Kıdemli Uzmanı"arıyoruz. Üniversitelerin İşletme, İktisat, Endüstri Mühendisliği v.b. ilgili bölümlerinden mezun, Üretim yapan firmalarda 3-4 yıl Maliyet Muhasebesi teorisi ve pratiği hakkında detaylı bilgi sahibi, Ürün maliyetlerinin takibi, maliyet analizlerinin yapılması ve raporlanması konularında bilgi ve tecrübe sahibi, Yeni ürünler için ön maliyet, fizibilite çalışmalarında deneyimli, Üretim bütçe / fiili analizlerinde ve üretim kontrolünde deneyim sahibi, İyi derecede İngilizce bilen, SAP CO/MM/PP/FI/SD modülleri konusunda bilgi sahibi, Tercihen COPA modülünü kullanan, İleri seviyede excel kullanabilen, Analitik düşünen, hızlı ve sonuç odaklı çalışabilen, Raporlama becerisi yüksek, Seyahat engeli olmayan, Erkek ... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder