31 Ekim 2019 Perşembe

Mali Müşavir Bağımsız Denetçi (Emekli veya Mevcut Mükellef)

İstanbul Avrupa Yakası - Firma Adı Gizli - Mali Müşavir Bağımsız Denetçi (Emekli veya Mevcut Mükellef) İş Açıklaması Firma Adı Gizli - Mali Müşavir - Bağımsız Denetçi İş Açıklaması Mali Müşavirlik, Bağımsız Denetim ve Yönetim Danışmanlığını yaptığımız firmaların; Genel Muhasebe, Maliyet Muhasebesi, Tek Düzen Hesap Planı, Dönem Sonu İşlemleri, Bilanço, Gelir Tabloları ve beyanname işlemlerini gerçekleştirilecek, Finansal Raporlama ve Analizleri yapılacak Bağımsız Denetim Mevzuatına uygun Denetim İşlemleri yapılacak Muhasebe mevzuatı, Vergi Hukuku, TTK, MERSİS, Ticaret Sicil, İş Hukuku, SGK, İŞKUR, İSG, KOSGEB, Dış Ticaret, İthalat İhracat, Teşvikler, TUBİTAK, Banka ve Kredi işlemleri, KGF, AB Fonları gibi Avantajlı Finansal Kaynak Kullanımı imkanları bilgisi, Finansal Raporlama ve Analiz yapılacak, Mevzuatlar ve değişiklikleri takip edilecek, Bankacılık, Finans ve diğer Resmi kurumlar ile her türlü iş takibini yönetilecek, Bağımsız Denetim Bilgisine sahip, YMM' ler ve Denetim şirketleri ile koordi... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder