2 Ekim 2019 Çarşamba

Mali İşler Uzmanı

Uskudar SEV Ilkogretim Okulu - İstanbul Anadolu Yakası - GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Özel Üsküdar SEV İlköğretim Kurumları 1997'de kurulmuş, anasınıfından 8. sınıfın sonuna kadar eğitim veren bir eğitim kurumudur. CIS (Uluslararası Okullar Konseyi) Akreditasyonu almış okullardan bir tanesidir. Okulumuz, güncel öğretim teknik ve yöntemleri ile zenginleştirilmiş eğitim programlarını uygular. Ulusal kültürüne ve evrensel değerlere saygılı ve bu değerlerin farkında olan, Türkçe ve İngilizceyi etkin kullanabilen, bir sonraki eğitim kurumunda başarıyı sağlayacak sağlam temelleri atılan, gelişime açık, özgüvenli, toplumsal konulara ve çevreye duyarlı gençler yetiştirir. Kurumumuzun Mali İşler departmanında görevlendirilmek üzere ''Mali İşler Uzmanı''aramaktayız. Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, Genel Muhasebe alanında minimum 4 yıl tecrübesine sahip, Tek düzen hesap planı ve vergi uygulamaları konusunda deneyimli, Evrak kayıt tertip düzenine sahip, İyi düzeyde MS Office program bilgisine sahip, Titiz, anali... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder