25 Eylül 2019 Çarşamba

Satış Pazarlama Sorumlusu Broker

Istanbul European Side - Ortak Akıl Eğitim ve Yönetim Danışmanlık - Satış Pazarlama Sorumlusu Broker İş Açıklaması İstanbul Dünya Ticaret merkezinde Yönetim Danışmanlığı yaptığımız firmamız için Satış Pazarlama Sor/ Broker alınacaktır. * Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, Analitik düşünce yeteneği olan, sonuç odaklı, iletişimi kuvvetli, Diksiyonu düzgün, güçlü iletişim becerileri ve ikna kabiliyetine sahip, Dış görünümüne özen gösteren, temsil ve sunum kabiliyeti gelişmiş, Satış / Pazarlama / Müşteri Karşılama konularında en az 2 yıl tecrübeli, Alış ve satış faturalarının takibini yapacak, Sistemin içeriğinde yer alan barter alım satım / barter çeklerinin tanzimini sağlayacak, Barter alım satım tutanaklarının takibini yapacak, Ürün ve hizmet alımında ve satımında taraflar arasında tampon ve hakem rolü alarak doğru sonuca giden yolu gösterecek, Potansiyel müşterinin arzının pazarlama ve satışından sorumlu, Potansiyel müşterinin arzının tahsilatından sorumlu Üye müşterilerin işyerlerine z... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder