22 Eylül 2019 Pazar

FİNANSAL PLANLAMA VE KONTROL YÖNETİCİSİ - TEDARİK ZİNCİRİ VE ÜRETİM

Eczacıbaşı - Istanbul Asian Side - ECZACIBAŞI TÜKETİM ÜRÜNLERİ Tüketim ürünleri alanında, 70 yılı aşkın bir süredir öncü ürün ve kategorilerde tüketici ihtiyaçlarını karşılayan Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri; temizlik kağıtları, bebek bakım, kişisel bakım, ev bakım ve ev dışı temizlik kategorileri altında Selpak, Solo, Uni, OK, Detan gibi birçok öncü markayı bünyesinde barındırıyor ve çağdaş, kaliteli ve sağlıklı yaşamın gereği olan tüketim ürünlerinin sunumunda öncülük yapmak ve kullanımını yaygınlaştırmak temel amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. Yeni Takım Arkadaşımızdan Neler Bekliyoruz? Kuruluş fabrikalarındaki aylık maliyet kapanış süreçlerini aylık rapor takvimine uygun ve doğru bir şekilde yürütmek, Fabrikalar için maliyet, karlılık ve verimlilik analizleri yapmak ve üst yönetim için gerekli görülen detay ve kırılımlarda raporlar hazırlamak, Yeni ürünler için maliyet tahmin sürecini yürütmek, Bütçe, tahmin ve senaryo çalışmaları için ürün maliyetlerini hazırlamak, Maliyet kapanış işlemleri ve üretim maliy... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder