26 Eylül 2019 Perşembe

Çağrı Merkezi Kurumsal Portföy Yöneticisi

Anadolunet Iletisim Hizmetleri - Konak, Izmir - Anadolunet İletişim Hizmetleri - Çağrı Merkezi Kurumsal Müşteri Temsilcisi İş Açıklaması Çağrı merkezi alanında faaliyet göstermekte olan firmamızın telekomünikasyon sektöründe Vodafone Çözüm Ortağı sunmaktayız. Vodafone projesi için Türkiye genelindeki kurumsal abonelere ön bilgi verip randevu oluşturabilecek, müşteri temsilcileri istihdam edilecektir. Büyümekte olan firmamıza yeni açılan proje departmanımız için 20 personel alımı yapılacaktır. İSTENEN YETENEK VE UZMANLIKLAR Tercihen çağrı merkezi alanında tecrübeli En az lise mezunu, Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan, Satış konusunda tecrübeli, İletişimi kuvvetli, İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek, Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün, Kişisel gelişimine önem veren, İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,... - Sürekli - Tam gün

İlan Detaylarını Görüntüle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder